Tren, spis, kos og nyt romjulsdagene

kosthold trening Dec 25, 2017

God jul alle sammen!

Nå er vi inne i de herlige romjulsdagene. Vi nyter fridager og kos med familie og venner. Mange har mål om å trene litt disse dagene, men lange måltider og farting hit og dit tar ofte lang tid og vips så var dagen over.

Mitt lille tips er: Stå opp litt før alle andre. Finn frem klær dagen før og hopp i det. Ta en løpetur, gåtur, skitur eller sykkeltur før resten av gjengen har stått opp.

Anbefales! Du har veiene for deg selv og nyt stillheten. La tankene flyte og kjen at du rekker å bli sulten igjen til julefrokosten. Den beste tiden på dagen etter min mening. Da slipper du å tenke på å rekke og komme deg ut senere, mellom alle middager og besøk.

Økta trenger ikke være lang. Øk heller intensiteten på noen av øktene og vips har du en solid aktivitesuke i romjula.

Grip dagen og mulighetene!

 


Skrevet av Maratonløperen og Learn2Run-instruktør Marthe

Få med deg de beste sakene fra Learn2

Ved å abonnere på Learn2 så vil du få våre beste saker rett i din e-postkasse. Du vil få råd om trening og teknikk og kunne følge trendene i idrettene våre. Mange saker er kun for de som abonnerer. Det koster ingen ting å abonnere. Velkommen med!

Abonner
Close

50% fullført

Neste steg

Tast inn ditt navn og e-postadresse og du er med. Vi sees!